|
|
|
|
^
CAL-Source Invite! |
Posted By: mist3u |
Dark Knight
Postać ta jest nazywana najsilniejszą jak i najłatwiejszą. Jest tu troche prawdy, ale nie do końca.
Dark Knight ma największy ze wszystkich postaci asortyment broni i zbroji o dużym defensie.
Jednak gra nim staje się wraz z czasem coraz bardziej nużaca.
Dark Knight posluguje się w praktyce dwoma skilami twisting slash i skilem z broni.
Moja Opinia: eee, bo ja wiem... w sumie to jak komuś się chce, ale to strasznie nudddna postać :O Dobra na Duale itp.
Bo Expi tak wolno że moja babcia robi to szybciej....
STATYSTYKI:
-Siła:.......28
-Zręczność...20
-Życie.......25
-Energia.....10
+5 pkt. za każdy level
PRZELICZNIKI:
Maksymalne Obrażenia -> Siła:4
Minimalne Obrażenia -> Siła:8
Celność -> (level*5)+(zręczność*3):2+Siła:4
Obrona -> Zręczność:3+Całkowita obrona tarczy
Uniki ->Zręczność:3+Uniki tarczy
Qest:
Qest wykonujemy na 150lvl i poszukujemy; Scroll of Emperor & Broken Sword
Morfujemy z Dark Knight na Blade Knight
Skills:
-Defensive Skills (zasłona tarczą)
-Crescent Moon Slash (niektóre bronie)
-Hacking Skill (niektóre bronie)
-Turn Around Cutting Skill (niektóre bronie)
-Stabbing Skill (niektóre bronie)
-Uppercut Skill (niektóre bronie)
-Cutting Skill (niektóre bronie)
-Impale Skill (Orb + Horn of Uniria lub Dino)
-Twisting Slash Skill (Orb - skill stały)
-Great Foritiute (Orb - skill stały)
-Death Stab (Orb - skill stały)
-Blow (Orb - skill stały)
Dark Wizard
Siła tej postaci, opiera się na energii. Jest on trudną do gry postacią, zwłaszcza na serwerach podobnych expowo do globala, czyli mówiąc prościej: na serwerach z niskim expem, może być ciężko. Jedną z podstawowych wad maga, jest mały defens.
STATYSTYKI:
-Siła:.......18
-Zręczność...18
-Życie.......15
-Energia.....30
+5 pkt. za każdy level
PRZELICZNIKI:
Maksymalne Obrażenia -> Siła:4
Minimalne Obrażenia -> Siła:8
Celność -> (level*5)+(zręczność*3):2+Siła:4
Obrona -> Zręczność:5+Całkowita obrona tarczy
Uniki ->Zręczność:3+Uniki
Obrażenia od Magii -> Maksymalne: Energia÷4+Obrażenia od Magii 150%
Minimalne: Energia÷9+Obrażenia od Magi 100%
Additional Magic Power: Maksymalne: Obrażenia od Magi*Doddatkowe powerUp od Staffa
*Doddatkowe powerUp od Staffa : (minimalne obrażenia staffa ÷ 2) + (level staffa * 2)
Qest:
Qest wykonujemy na 150lvl i poszukujemy; Scroll of Emperor & Soul of Prophet
Morfujemy z Dark Wizard na Soul Master
Czary:
-Energy Ball
-Fire Ball
-Power Wave
-Lightning
-Teleport
-Meteor
-Sudden Ice
-Poison
-Flame
-Twister
-Evil Spiryt
-Hell Fire
-Aqua Beam
-Blast
-Inferno
-Teleport Alley
-Mana Shield
-Ice Storm
-Decay
-Nova
Elf
ELFA można rozwijać na 3 różne sposoby przez co gra nim jest najciekawsza :
Agility Elf - Większość punktów dajemy w Agility, czyli zręczność. Dzięki temu, możemy ubrać się w Divine set, a także nasz obrona i przede wszystkim uniki są imponujące. Wrogowie rzadko nas trafiają, a my dzięki dużej ilości Agility strzelamy bardzo szybko.
Hybryd Elf - Czyli elf mieszaniec. Jest to w połowie Agility Elf, a w połowie Energy Elf. Od siebie jedynie dodam, że nie polecam tak budować swojego elfa, ponieważ jest on po prostu słabszy od AE i EE. Niegdyś "modne" było mieć hybrydę na globalu, ale teraz po wprowadzeniu penetrationa, to właśnie Agility elfy przejęły pałeczkę.
Energy Elf - Większość punktów ładujemy w energię, dzięki czemu nasze aury stają się coraz potężniejsze i możemy wzywać coraz to silniejszych summonów. Energy Elf, nigdy nie ma problemów ze znalezieniem party, ponieważ pomoc jego aur jest niezwykle ceniona przez inne postacie. Zdolności Energy elfa dzielimy na aury, summony i skille w broniach (a właściwie to jeden skill).
STATYSTYKI:
-Siła:.......22
-Zręczność...25
-Życie.......20
-Energia.....15
+5 pkt. za każdy level
PRZELICZNIKI:
Maksymalne Obrażenia -> ---
Minimalne Obrażenia -> ---
Celność -> Taka sama jak u DK
Obrona -> Agility:10 + Całkowita ilość obrony tarczy
Uniki -> Agility ÷ 4 + Uniki tarczy
Aury -> Leczenie : Energia ÷ 5 + 5
Advanced Defense: Energia ÷ 8 + 2
Advanced Damage: Energia ÷ 7 + 3
Qest:
Qest wykonujemy na 150lvl i poszukujemy; Scroll of Emperor & Tears of Elf
Morfujemy z Fairy Elf na Muse Elf
Skille:
-Multiple Shooting
-Health (leczenie)
-Greater Defense (podnosi obronę)
-Greater Demage (podnosi atak)
-Penetration
-Ice Arrow
-Starfall
-Goblin Summon (przywołaniec)
-Stone Golem Summon (przywołaniec)
-Assasin Summon (przywołaniec)
-Elite Yeti Summon (przywołaniec)
-Dark Knight Summon (przywołaniec)
-Bali Summon (przywołaniec)
-Soldier Summon (przywołaniec)
Magic Gladiator
Uwielbiam nim grać ... jest istotą bardzo mocną, możemy go utworzyć po przekroczeniu 220lvl bazową postacią. Korzysta zarówno z Mocy Dark Knighta jak i Dark Wizarda więć można go rozwijać na dwa sposoby, albo wojownik albo mag.
Może biegać od 1lvl, aby przechodzić do innych loakcji potrzebuje 2/3 wartości bazowych postaci. Poza tym korzysta z setów DK i DW, oraz z ich broni i staffów
STATYSTYKI:
-Siła:.......26
-Zręczność...26
-Życie.......26
-Energia.....26
+7 pkt. za każdy level
Czary:
-Fire Ball
-Power Wave
-Lightning
-Meteor
-Sudden Ice
-Poison
-Flame
-Twister
-Evil Spiryt
-Hell Fire
-Aqua Beam
-Blast
-Inferno
Skills:
-Defensive Skills (zasłona tarczą)
-Crescent Moon Slash (niektóre bronie)
-Hacking Skill (niektóre bronie)
-Turn Around Cutting Skill (niektóre bronie)
-Stabbing Skill (niektóre bronie)
-Uppercut Skill (niektóre bronie)
-Cutting Skill (niektóre bronie)
-Impale Skill (Orb + Horn of Uniria lub Dino)
-Twisting Slash Skill (Orb - skill stały)
Dark Lord
Mało znana, acz ciekawa postać...możemy nim grać od momentu kiedy nasza bazowa istota ośągnie 250lvl.
Jest bardzo podobny do MG ponieważ biega od 1lvl, do przechodzenia pomiędzy innymi lokacjiami potrzebuje 2/3 wartości postaci bazowych, no i może np.zakłądać sety DW lub DK.
Do tego dochodzi dodatkowa Statystyka Command (Dowodzenie), ma ona wpływ na osoby które są z nim w "Party"
No i wiele innych ciekawstek kturych nieuświadczymy grając np.BK,DW,Elfem czy też MG.
STATYSTYKI:
-Siła:.......26
-Zręczność...20
-Życie.......20
-Energia.....15
-Command.....25
+7 pkt. za każdy level
PRZELICZNIKI:
Maksymalne Obrażenia -> Siła:5 + Energia:10
Minimalne Obrażenia -> Siła:7 + Energia:14
Obrona -> Agility:7
Skills:
-Force Wave (Innarte Skill)
-Fire Burst
-Critical Damage (Aura - podnosi DMG ludzi z Party lub Samego DL)
-Summon Skill
-Earth Quake (Wymaga Dark Horse)
|
|
|
Osób Online :
Odwiedzin :
|
|
|
|